NBP skorzystało z pomocy BSB

KA
22-06-2005, 00:00

Spółka Bazy i Systemy Bankowe (BSB) zrealizowała czwarty już etap wdrażania Centrum Monitorowania i Zarządzania (CMZ) dla Narodowego Banku Polskiego (NBP). Oznacza to całościową integrację realizowanej od 2000 r. inwestycji i osiągnięcie przez nią pełnej funkcjonalności. System CMZ oparty jest na produktach firmy Computer Associates (CA): Unicenter NSM, Unicenter ServicePlus Service Desk i eTrust. Spaja funkcje wsparcia informatycznego (help desk, baza wiedzy), zarządzania i monitoringu infrastruktury oraz zintegrowanego zarządzania bezpieczeństwem (eTrust). Obejmuje on infrastrukturę w centrali i oddziałach, kluczowe aplikacje biznesowe banku oraz wybrane systemy „dziedzinowe” (lokalnego monitorowania i zarządzania).

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KA

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Kariera / / NBP skorzystało z pomocy BSB