Nestle poszerza asortyment różowej czekolady

opublikowano: 19-03-2019, 11:31

Największa na świecie firma spożywcza Nestle poszerza swoją ofertę czekolad rubinowych rok po tym, jak różowy Kitkat stał się sensacją w Azji, informuje Bloomberg.

Jako że pierwszy od 80 lat nowy rodzaj czekolady obchodzi swoje pierwsze urodziny, Nestle wprowadza na rynek japoński nowy rodzaj rubinowego Kitkata, który zawiera suszone żurawiny i orzechy. Konsumenci mogą również dzielić się pomysłami na wykorzystanie czekolady na stronie rubychocolate.com, uruchomionej przez wynalazcę rubinowej czekolady i czołowego przetwórcę kakao Barry Callebaut AG.

Zobacz więcej

Barry Callebaut

Czekolada rubinowa po raz pierwszy pojawiła się na rynku, gdy w zeszłym roku Nestle wprowadziło nową wersję Kitkat w Japonii. Podczas gdy początkowo dystrybucja była ograniczona, szum stworzony wokół tej naturalnie różowej czekolady o smaku owocowym - czwartego typu czekolady po mlecznej, ciemnej i białej - pomógł jej dotrzeć na 26 rynków, powiedział Cedric Lacroix, dyrektor zarządzający Nestle w branży cukierniczej w Japonii.

- Jeśli chodzi o żywność i czekoladę w szczególności, trendy były tworzone w Europie Zachodniej i Ameryce Północnej, ale dziś trendy są tworzone między innymi w Azji, Japonii. Konsumenci azjatyccy są niezwykle otwarci na nowe rzeczy i są niezwykle chętnie korzystają z mediów społecznościowych - powiedział Lacroix.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy