Netbooki sprzedają się lepiej niż laptopy

AB
opublikowano: 09-09-2009, 00:00

W II kwartale 2009 r. na świecie sprzedano ponad 38 mln przenośnych komputerów. 22,2 proc. to netbooki, a 77,8 proc. tradycyjne laptopy — wynika z danych firmy DisplaySearch. W ujęciu kwartalnym sprzedaż netbooków zwiększyła się o 40 proc., a laptopów o 22 proc. 32,9 proc. netbooków sprzedano w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA), 26,6 proc. — w Ameryce Północnej, 18,6 proc. — w Chinach, 9,2 proc. w regionie Azji i Pacyfiku, 6,7 proc. — w Ameryce Łacińskiej i 6 proc. w Japonii. Struktura sprzedaży laptopów: EMEA — 33,5 proc., Ameryka Płn. — 30,2 proc., Chiny — 13,8 proc., Azja/Pacyfik — 11,5 proc., Japonia — 6,1 proc., Ameryka Łacińska — 4,8 proc.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: AB

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu