Netflix uruchomił swoją usługę w Indiach, Rosji, Polsce, Singapurze i ponad setce innych krajów. Dzięki temu jest coraz bliżej osiągnięcia swojego celu, który zakłada, że serwis będzie pierwszą globalną telewizją internetową.

Netflix ogarnia swoim zasięgiem już prawie cały świat, ale nie działa jeszcze na kluczowym chińskim rynku. Chiny jako największy kraj na świecie jest ciągle brakującym klejnotem w koronie amerykańskiego koncernu.
- Rodzi się nowa globalna sieć telewizji internetowej. Odbiorcy z całego świata, od Singapuru do Sankt Petersburga, od San Francisco do Sao Paulo, będą się mogli cieszyć naszymi programami i filmami – powiedział Reed Hastings, prezes i współzałożyciel Netflixa
Serwis dostępny pod adresem netflix.pl na razie nie został "spolszczony". Eksperci podkreślają, że oferta dla polskiego rynku będzie różniła się od dostępnej w USA.
Akcje firmy drożały w środę na Wall Street o ponad 9 proc. Poniżej kurs spółki w ostatnim roku.
Użytkownicy serwisu otrzymują po rejestracji jeden darmowy miesiąc, później mają do wyboru kilka pakietów: basic (7,99 EUR), standard (9,99 EUR) i premium (11,99 EUR).
W przypadku najdroższego pakietu użytkownik może oglądać treści na czterech urządzeniach w tym samym czasie.