Po Chorwacji i Ukrainie polskie stoiska perfumeryjne trafią na zachód Europy.
Nicole, franczyzowa sieć stoisk sprzedaży wód toaletowych, lokująca się w centrach handlowych, myśli o wejściu do Portugalii. Marka, której właścicielem jest warszawska Eurokotra, pojawiła się już na zagranicznych rynkach — w Chorwacji i na Ukrainie.
— Jesteśmy w trakcie poważnych rozmów z potencjalnym masterfranczyzobiorcą z Portugalii. Finalne rozmowy odbędą się pod koniec maja. Jeśli zakończą się pomyślnie, mamy nadzieję wejść na portugalski rynek jeszcze w tym lub na początku przyszłego roku — zapewnia Agnieszka Lawenda-Szychowska, regionalny menedżer Nicole.
Spółka nie zapomina o naszym kraju. W tym roku ma powstać 15-20 kolejnych stoisk pod szyldem Nicole.
W tej chwili działa 80 punktów z pełnym asortymentem i 30 — z mniejszym. Przedstawiciele szacują, że do nasycenia krajowego rynku potrzeba jeszcze 40 dużych stoisk.
— Działamy w miastach powyżej 20 tys. mieszkańców — dodaje Martyna Fon, manager PR Nicole.