Nie tylko listy

Artykuł sponsorowany
16-12-2002, 00:00

Pczta Polska znana jest również jako sponsor najważniejszych wydarzeń kulturalnych czy sportowych. Dość wspomnieć o wsparciu Adama Małysza i Pucharu Świata w skokach, Polskiego Związku Karate Tradycyjnego, Tour de Pologne czy Pikniku Country.

Poczta promując swoje usługi sponsoruje wydarzenia, dzięki którym Polska jest na ustach całego świata: Warszawską Jesień, Festiwal Dialogu Czterech Kultur, niedawną premierę „Don Giovanniego” w Teatrze Wielkim.

Na jej wsparcie może liczyć m.in. Fundacja Kultury Polskiej i Biblioteka Narodowa. Przedsiębiorstwo nie omija również najistotniejszych wydarzeń ekonomicznych — od Targów Twoje Pieniądze po Forum Ekonomiczne w Krynicy. n

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Artykuł sponsorowany

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Nie tylko listy