Niemiecka marka testuje Polskę

ML
opublikowano: 29-08-2006, 00:00

Odzieżowa firma Gelco z Niemiec, która od lat buduje sieć sklepów w wielu krajach Europy, wkroczyła do Polski. Został już otwarty jeden salon. Rozwojem marki zajmuje się przedsiębiorca Roman Matlak.

— Do końca przyszłego roku chcę otworzyć sześć lub siedem sklepów. Wtedy się okaże, czy marka się przyjęła — mówi Roman Matlak, właściciel na razie jedynego sklepu Gelco.

Odzież Gelco, skierowana do kobiet powyżej 30 roku życia, jest produkowana w Turcji, na Ukrainie oraz w krajach Dalekiego Wschodu. Na świecie działa 200 sklepów firmowych Gelco oraz kilkaset wielomarkowych stoisk. Firma w 2005 r. osiągnęła globalne obroty na poziomie 300 mln EUR.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ML

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Świat / Niemiecka marka testuje Polskę