Nieudane wejście Lidla do USA

aktualizacja: 19-01-2018, 14:22

Sieć niemieckich dyskontów Lidl otworzyła w Stanach Zjednoczonych znacznie mniej sklepów niż planowała. Rozczarowały przychody, informuje Spiegel.de.

W ubiegłym roku Lidl miał otworzyć już 100 filii w USA, skończyło się jednak na zaledwie 47. Klaus Gehrig kierujący Neckarsulmer Schwarz-Gruppe, do której należy Lidl, szacuje, że w roku bieżącym za oceanem przybędzie 20 nowych sklepów.

Zobacz więcej

LIDL Bloomberg

- Gdy rozpozna się błąd, trzeba go skorygować – powiedział.

Młody zespół do spraw ekspansji w Stanach Zjednoczonych często wybierał złe lokalizacje. W konsekwencji budowano za duże i zbyt drogie markety. Przychody są rozczarowujące. Pierwotnie przeznaczone na inwestycje oraz straty na start 2 mld EUR są niewystarczające.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Katarzyna Łasica

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Nieudane wejście Lidla do USA