„Agencja modelek Ford” to coś więcej niż zajmująca historia o największej i najbardziej wpływowej, amerykańskiej agencji modelek Ford.

To jednocześnie rodzinna saga założycieli, przedstawiona w kontekście ówczesnych czasów, w których uroda stawała się wielomilionowym biznesem. To w końcu barwny portret Eileen Ford, która używając jednocześnie miłości i tyrani zrobiła ze swoich modelek supergwiazdy.
Dzięki lekturze można dowiedzieć się jak „narodziły” się kariery światowej sławy modelek, aktorek czy księżnych. Książka jest też kopalnią wiedzy i to nie tylko z obszaru mody- laicy dowiedzą się kto jako pierwszy zastąpił drewniane manekiny, u kogo w atelier narodził się haute couture oraz co to jest efekt szminki.
Czytelnik zagląda też do biznesowej kuchni- zobaczy jak ten biznes raczkował i jak aktorzy stawali się modelami, a później właścicielami agencji modelek; będzie świadkiem walki o wpływy i rynek.
Wszystko okraszone ciekawostkami oraz napisane zgrabnie i wciągająco.