Nissan nowym sponsorem Ligi Mistrzów

Nissan został nowym sponsorem Ligi Mistrzów. Wartości czteroletniego kontraktu nie ujawniono, ale obecnie za ten przywilej trzeba płacić ok. 75 mln USD za sezon.

Nissan, drugi japoński producent aut, zastąpi Forda jako sponsor europejskich rozgrywek piłkarskich. Amerykanie w marcu zapowiedzieli, że nie będą kontynuować trwającej już 22 lata współpracy z Ligą Mistrzów. Innymi sponsorami imprezy są Mastercard, Unicredit, Heineken, Gazprom i Sony.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marek Druś, bbc.com

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Motoryzacja / Nissan nowym sponsorem Ligi Mistrzów