NN TFI rozwodzi się z Moventum

opublikowano: 03-10-2022, 20:00
Play icon
Posłuchaj
Speaker icon
Close icon
Zostań subskrybentem
i słuchaj tego oraz wielu innych artykułów w pb.pl

Efektem zakończenia współpracy są zmiany w systemie transakcyjnym i infolinii do obsługi funduszy.

Przeczytaj artykuł i dowiedz się:

  • kiedy zajdą zmiany w kanałach zdalnej obsługi NN Investment Partners TFI
  • jakie to będą zmiany
  • czy zmieniają się dane logowania klientów

NN Investment Partners TFI (nie mylić z Nationale-Nederalnden TFI, które jeszcze niedawno nosiło szyld MetLife) to drugie co do wielkości detaliczne TFI na polskim rynku. Zarazem lider pod względem aktywów zgromadzonych przez klientów w rejestrach otworzonych i obsługiwanych przez stronę internetową samego TFI. Mimo że dla klienta wyglądało to jak bezpośrednia relacja z TFI, to system transakcyjny NN TFI24 (a także infolinię) obsługiwała jednak spółka Moventum. Współpraca ta zakończy się z pod koniec tego miesiąca.

Od 1 listopada 2022 r. obsługę systemu internetowego dostępnego przez stronę TFI oraz infolinii przejmie samo TFI. Będzie się to wiązało ze zmianami w systemie transakcyjnym. Dane logowania pozostaną bez zmian, ale TFI i Moventum zachęcają do zmiany hasła.

Nowy system już jest dostępny. W trakcie logowania trzeba tylko wybrać nową wersję serwisu. Od 1 listopada 2022 r. wyboru nie będzie. Stara wersja zostanie po prostu wyłączona. Nowy system internetowy zostanie dostosowany do poprawnego wyświetlania na urządzeniach mobilnych, ale nie oznacza to jakichś przełomowych zmian w aplikacji mobilnej, jaką też udostępnia NN Investment Partners TFI. Nadal nie będzie można za jej pośrednictwem przeprowadzać transakcji. Będzie pełniła wyłącznie funkcję informacyjną.

Wraz z wyłączeniem dotychczasowej wersji NN TFI24 Moventum przestanie pośredniczyć w przyjmowaniu zleceń i dyspozycji za pośrednictwem infolinii Telefundusze NN. W tej kwestii nie ma okresu przejściowego.

- Obsługę klientów przejmie NN Investment Partners TFI, a zlecenia będą oni mogli składać telefonicznie wyłącznie za pośrednictwem automatycznego serwisu IVR – zaznacza Radosław Sosna, dyrektor sprzedaży, marketingu i produktów NN Investment Partners TFI.

Zmiany dotyczą wyłącznie kanałów obsługi, które dotychczas stwarzały wrażenie – a niedługo faktycznie będą – bezpośredniej relacji klienta z TFI. Nic się nie zmienia dla inwestujących w fundusze NN Investment Partners TFI za pośrednictwem banków i innych dystrybutorów.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane