Norweskie ryby: 4 mln zł na reklamę

Cezary Pytlos
opublikowano: 11-06-1999, 00:00

Prawie 4 mln zł wyda w tym roku Norweska Rada Eksporterów Przetworów Rybnych na promocję u nas norweskich ryb. Kampania rozpocznie się latem, ale jej kulminacja nastąpi jesienią. Tegoroczna promocja — podobnie jak w 1998 r. — odbędzie się pod hasłem ,,Śledź — ten znak”. Rok temu na popularyzację ryb z Norwegii rada wyłożyła 2 mln zł. Po ubiegłorocznej kampanii zanotowano prawie 20-proc. wzrost sprzedaży norweskich ryb w Polsce.Norweską Radę Eksporterów Przetworów Rybnych założono w 1991 roku, w celu promowania...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / Norweskie ryby: 4 mln zł na reklamę