Nowa sieć odzieży dla dużych panów

ML
opublikowano: 19-10-2006, 00:00

High & Mighty, brytyjski dystrybutor ubrań dla panów, zamierza uruchomić franczyzowe punkty w Polsce. Obecnie na świecie ma 35 sklepów. Poza Wielką Brytanią firma rozwija się w Islandii, Kuwejcie, Grecji, Holandii i Belgii. High & Mighty to odzież dla panów noszących nietypowe rozmiary. Polskie plany sieciowe firmy są skromne.

— Chcemy otworzyć pięć placówek, pojawią się w ciągu trzech lat — mówi Ewa Kunstmann, reprezentująca markę.

Franczyzobiorca musi się liczyć z wydatkiem 150 tys. EUR. Poza tym co miesiąc przekazuje na rzecz franczyzodawcy 5 proc. obrotu w ciągu pierwszego roku działalności, w kolejnych latach opłata wzrasta do 7,5 proc. Kolekcje High & Mighty to marki m.in. Pierre Cardin, Polo Ralph Lauren, Cottonfield, Umbro, Kayak i High & Mighty International.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ML

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy