Nowa twarz Vistuli

Magda Laskowska
29-09-2008, 15:23

Kapitałowa grupa Vistula, która w portfelu ma takie marki jak: odzieżowe Vistulę i Wólczankę, Deni Cler i Galerię Centrum oraz jubilera W. Kruk, postawiła na rozwój marketingu. Mariusz Kozak-Zagozda (na fot.), który dotąd pracował jako dyrektor marketingu w trójmiejskiej spółce LPP, został dyrektorem artystycznym, odpowiedzialnym za wizerunek i komunikację wszystkich marek grupy Vistuli. 

Tomasz Marszałł, dotychczasowy dyrektor marketingu jubilerskiego W.Kruka, obejmie stanowisko dyrektora marketingu grupy i odpowiadać będzie za jej biznesowy rozwój, badania, reklamę, Public Relations oraz strategię komunikacji. Grupa Vistula w ciągu czterech lat będzie w Polsce zarządzać ponad czterystoma sklepami z odzieżą, kosmetykami oraz biżuterią, obecnie ma w sieci ponad dwieście pięćdziesiąt salonów.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Magda Laskowska

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Nowa twarz Vistuli