Nowe prognozy spółek z GPW

Kamil Zatoński, ESPI
opublikowano: 15-11-2010, 22:30

• Apator zakłada, że w tym roku zarobi 50-54 mln zł, zamiast wcześniej obiecywanych 40 mln zł. Powód? Spółka zależna sprzeda inwestorom instytucjonalnym 1 mln akcji Apatora. Plan przychodów (400 mln zł) pozostał ten sam.

• Zysk netto Eko-Holding ma wynieść w tym roku 23,68 mln zł, a nie – jak prognozowano w prospekcie emisyjnym przy okazji tegorocznej oferty publicznej – 29 mln zł. Przychody mają wynieść 1,26 mld zł, nieco więcej, niż pierwotnie obiecywano. „Obniżenie prognozy wyniku finansowego jest następstwem słabszej niż prognozowano koniunktury w segmencie tradycyjnego handlu drogeryjnego oraz przesunięciem w czasie projektów konsolidujących back office, wdrożeniem wspólnej platformy IT i wzrostem kosztów z tytułu restrukturyzacji 2 centrów magazynowych w segmencie dystrybucyjnym. Ponadto obniżenie prognozy jest spowodowane wypłaceniem odszkodowania za zerwany w 2007 roku kontrakt handlowy dotyczący segmentu detalicznego” – głosi komunikat.

• W tym roku DSS poniesie 16,6 mln zł straty netto, wobec wcześniej zakładanej straty w wysokości 5,67 mln zł. Przychody będą sporo niższe, niż prognozowano: 125, a nie 171 mln zł. Powód? Niemal całość dostaw kruszyw na budowę autostrady A2 przesunięta została na przyszły rok. W związku z tym plan na rok 2011 też zmieniono. Przychody sięgną 560 mln zł (prognozowano 515 mln zł), a zysk netto 50 mln zł, zamiast wcześniej planowanych 46,9 mln zł.

• Plast-Box prognozuje, że przychody w 2011 r. wyniosą 103,6 mln zł, w 2012 r. 110,5 mln zł, a w 2012 r. 129,5 mln zł. Zysk netto ma wynieść – odpowiednio – 4,1; 7,7 i 12,07 mln zł.

To musisz wiedzieć dziś rano
Codzienny newsletter z najważniejszymi informacjami dla inwestorów.
ZAPISZ MNIE
×
To musisz wiedzieć dziś rano
autor: Kamil Zatoński
Wysyłany codziennie
Kamil Zatoński
Codzienny newsletter z najważniejszymi informacjami dla inwestorów.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Kamil Zatoński, ESPI

Polecane