Nowi najemcy w Atrium Promenada

ADO
opublikowano: 2013-11-05 00:00

Oferta warszawskiej galerii handlowej Atrium Promenada powiększyła się o sklepy dwóch marek.

Na 1. piętrze działa stoisko firmy Villeroy & Boch o wielkości 60 mkw. Na 2. piętrze otwarto sklep z obuwiem dla dzieci Naturino, który zajmuje 30 mkw.

Na początek listopada zaplanowano otwarcie kolejnych sklepów. Na parterze znajdzie się stoisko jubilerskie Karpiński Jewellery. Natomiast sklep Natural Therapy, oferujący artykuły medyczno- -ortopedyczne, znajdzie się na 2. piętrze galerii.

Atrium Promenada to łącznie 55 tys. mkw. powierzchni najmu. 10,5 tys. mkw. zajmują biura. W części handlowej działa 180 sklepów i lokali usługowych, w tym delikatesy spożywcze Alma, salon sportowy Go Sport, 13-salowe kino Cinema City, Empik oraz sklepy wielu marek.