Nowy lotniczy hit na YouTube (WIDEO)

DI, wsj.com
opublikowano: 2011-03-31 12:18

Instruktażowy film bezpieczeństwa przygotowany przez linie lotnicze Air New Zealand, bije rekordy popularności w sieci.

- W ciągu kilku godzin nowe wideo stało się globalnym hitem na YouTube – mówi zadowolony Mike Tod, szef marketingu i komunikacji w Air New Zealand.

Filmik, który ma nauczyć pasażerów prawidłowych zachować w samolotach, umieszczono w sieci ledwie kilka dni temu, a w samym tylko serwisie YouTube ma już blisko 1,4 mln wyświetleń.

Linie Air New Zealand, w których większościowym udziałowcem jest państwo, postanowiły zrezygnować z nudy typowej dla filmików instruktażowych. Wprowadzono kolorową scenografię, skąpe ubrania i zatrudniono gwiazdy. Prezes firmy też zrozumiał konwencję i - jak zauważa „The Wall Street Journal” - swobodnie gra błazna.

Główne role dostali jednak guru fitnessu Richard Simmons i Phil Keoghan, prezenter z popularnego show telewizyjnego „The Amazing Race”.

Richard Simmons nową gwiazdą lini lotniczych (fot. YouTube)
Richard Simmons nową gwiazdą lini lotniczych (fot. YouTube)
None
None