O fenomenie tego modelu opowiadają dziś goście Pulsu Biznesu do słuchania – Michał Kreczmar, dyrektor w zespole transformacji cyfrowej w PwC analizujący subskrypcyjne nowinki, a nawet start-upy, które mają chronić przed subskrypcjami, dr Bartłomiej Biga, naukowiec Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, przyglądający się trendom współczesnej gospodarki, Karolina Jędraszewska, prezes Shiny Group, która od kilku lat buduje kosmetyczny biznes subskrypcyjny i Robert Moreń, dyrektor komunikacji w Benefit Systems, czyli starym abonamentowym wyjadaczu.
O co chodzi w modzie na abonamenty
opublikowano: 2019-03-22 06:35
Comiesięczna opłata za kablówkę to standard. Comiesięczna opłata za dostawę maszynek do golenia – już teraz też, bo to jest czas subskrypcji, abonamentów, czyli regularnych mikropłatności za produkty i usługi albo możliwość korzystania z nich.