O co chodzi w modzie na abonamenty

Comiesięczna opłata za kablówkę to standard. Comiesięczna opłata za dostawę maszynek do golenia – już teraz też, bo to jest czas subskrypcji, abonamentów, czyli regularnych mikropłatności za produkty i usługi albo możliwość korzystania z nich.

O fenomenie tego modelu opowiadają dziś goście Pulsu Biznesu do słuchania – Michał Kreczmar, dyrektor w zespole transformacji cyfrowej w PwC analizujący subskrypcyjne nowinki, a nawet start-upy, które mają chronić przed subskrypcjami, dr Bartłomiej Biga, naukowiec Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, przyglądający się trendom współczesnej gospodarki, Karolina Jędraszewska, prezes Shiny Group, która od kilku lat buduje kosmetyczny biznes subskrypcyjny i Robert Moreń, dyrektor komunikacji w Benefit Systems, czyli starym abonamentowym wyjadaczu.

1646e18c-8c31-11e9-bc42-526af7764f64
Puls Biznesu po godzinach
Newsletter, który pozwoli odpocząć od codziennych newsów. Sylwetki ludzi biznesu, trendy, reportaże i podcasty
ZAPISZ MNIE
Puls Biznesu po godzinach
autor: Marcin Goralewski
Wysyłany raz w tygodniu
Marcin Goralewski
Newsletter, który pozwoli odpocząć od codziennych newsów. Sylwetki ludzi biznesu, trendy, reportaże i podcasty
ZAPISZ MNIE

Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa.

Kliknij w link w wiadomości, aby potwierdzić subskrypcję newslettera.
Jeżeli nie otrzymasz wiadomości w ciągu kilku minut, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Michalina Szczepańska

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy