Partner podcastu

MBANK

O co chodzi w modzie na abonamenty

Comiesięczna opłata za kablówkę to standard. Comiesięczna opłata za dostawę maszynek do golenia – już teraz też, bo to jest czas subskrypcji, abonamentów, czyli regularnych mikropłatności za produkty i usługi albo możliwość korzystania z nich.

O fenomenie tego modelu opowiadają dziś goście Pulsu Biznesu do słuchania – Michał Kreczmar, dyrektor w zespole transformacji cyfrowej w PwC analizujący subskrypcyjne nowinki, a nawet start-upy, które mają chronić przed subskrypcjami, dr Bartłomiej Biga, naukowiec Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, przyglądający się trendom współczesnej gospodarki, Karolina Jędraszewska, prezes Shiny Group, która od kilku lat buduje kosmetyczny biznes subskrypcyjny i Robert Moreń, dyrektor komunikacji w Benefit Systems, czyli starym abonamentowym wyjadaczu.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Michalina Szczepańska

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy