O PGE najszerzej, o Vattenfallu najlepiej

DI
opublikowano: 19-10-2011, 00:00

MARKETING

Uwolnienie rynku energii skłoniło firmy z branży do intensywnych działań marketingowych. „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” zbadał efekty promocji spółek energetycznych. Okazuje się, że z najszerszym przekazem do konsumentów dociera lider rynku, Polska Grupa Energetyczna (PGE). W ciągu 12 miesięcy jej nazwa wystąpiła w prasie ponad 15 tys. razy. Drugie miejsce w rankingu Top Marka zajął Tauron, o którym ukazało się przeszło 10 tys. tekstów. Reklamowy ekwiwalent jego komunikacji autorzy rankingu szacują na 178 mln zł. O PGE pisało się najwięcej, najlepiej natomiast — o szwedzkim Vattenfallu, który wsytępował w mediach głównie w kontekście decyzji o wycofaniu się z Polski.

300

mln zł Tyle wynosi reklamowy ekwiwalent rocznej komunikacji PGE za pośrednictwem mediów.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu