O strategii praktycznie

DCZ
opublikowano: 05-10-2007, 00:00

Michel Muszyński, autor książki „Aktywne metody prowadzenia strategii” (Placet 2006), twierdzi, że napisał ją jako wyraz swej frustracji powszechnym brakiem zrozumienia, na czym polega istota strategicznego zarządzania przedsiębiorstwami. We współczesnym świecie ze słowem „strategia” wiąże się, jego zdaniem, tak wiele mglistych treści, że pojęcie to zostało wyprane z jakiegokolwiek konkretnego sensu.

Książka jest bardzo praktyczna i ilustrowana zadaniami, które pozwolą zdobyć nie tylko wiedzę encyklopedyczną, ale też pewien zasób konkretnych umiejętności. Załączony dysk z programem CEOlight umożliwia przetrenowanie wpływu rozmaitych czynników i posunięć strategicznych na prowadzenie przedsiębiorstwa.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DCZ

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu