Od potrzeb klienta do rozwiązania: technologiczne innowacje w Nest Banku

Partnerem publikacji jest Nest bank
opublikowano: 2023-09-19 11:31

Badanie oczekiwań klientów to proces wielowątkowy. Składa się z kilku etapów, z których pierwszy to badanie rynku, poznanie pragnień i żądań. - Później następuje dialog z klientami, badanie ich satysfakcji. W ten sposób nasza wiedza stale rośnie. Wykorzystujemy ją do tworzenia nowej oferty - opowiada Łukasz Gajewski, dyrektor departamentu Bankowości Elektronicznej i Relacji z Klientami Nest Bank.

Posłuchaj
Speaker icon
Zostań subskrybentem
i słuchaj tego oraz wielu innych artykułów w pb.pl
Subskrypcja

- Najlepszym przykładem jest możliwość zakładania konta przez aplikację mobilną na selfie. Przygotowując tę ofertę zaczęliśmy od badania oferty konkurencji nie tylko w kraju, ale i za granicą. Testowaliśmy czy proces w Nest Banku jest wystarczająco prosty i intuicyjny. Mierzyliśmy satysfakcję klientów z zakładania rachunku zdalnie – tłumaczy Joanna Anielak, menedżerka ds. Bankowości Elektronicznej Nest Banku

Eksperci odkrywają tajemnicę bankowej kuchni. Opowiadają jak powstają nowe produkty, w jaki sposób wasze potrzeby przekształcają w praktyczne rozwiązania, z których korzystacie, jak w tym procesie wspierają ich nowoczesne technologie. Dowiecie się także jak długi okres przydatności ma nowa oferta.