Odpowiednia wskazówka we właściwym czasie

Nasze życie nieustannie się zmienia. Ale firmy dynamicznie reagują na coraz to nowe potrzeby klientów.

Przez CRM większość ludzi rozumie skomplikowane urządzenia i aplikacje. Tymczasem dla pana to nie tyle system IT, ile nowy sposób myślenia o kliencie… Wojciech Górniak, menedżer pionu doradztwa biznesowego w firmie konsultingowej Accenture: Rzeczywiście, CRM to coś więcej niż system. To zorientowani na klientów pracownicy, którzy realizują strategię firmy, wyposażeni w nowoczesne narzędzia informatyczne. Oczywiście, technologie odgrywają dużą rolę, ale to ludzie są najważniejsi.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 1 zł za pierwszy miesiąc
potem 79 zł
Zrób sobie prezent z okazji 25. urodzin „PB”! Czytaj najlepsze treści biznesowe w Polsce w promocyjnej cenie
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ