Odpowiednia wskazówka we właściwym czasie

MATERIAŁ PARTNERA DODATKU — ACCENTURE
08-03-2012, 00:00

Nasze życie nieustannie się zmienia. Ale firmy dynamicznie reagują na coraz to nowe potrzeby klientów.

Przez CRM większość ludzi rozumie skomplikowane urządzenia i aplikacje. Tymczasem dla pana to nie tyle system IT, ile nowy sposób myślenia o kliencie… Wojciech Górniak, menedżer pionu doradztwa biznesowego w firmie konsultingowej Accenture: Rzeczywiście, CRM to coś więcej niż system. To zorientowani na klientów pracownicy, którzy realizują strategię firmy, wyposażeni w nowoczesne narzędzia informatyczne. Oczywiście, technologie odgrywają dużą rolę, ale to ludzie są najważniejsi. Zorientowani na klientów – czy to nie wytarty korporacyjny frazes? Niekoniecznie. Przesunięcie punktu ciężkości z...

Kup subskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Odpowiednia wskazówka we właściwym czasie