Odrzucony w Dragons Den pomysł okazał się hitem

Jednorazowy kieliszek wina został uznany w 2009 roku przez biznesmenów oceniających pomysły w brytyjskim Dragons Den jako „bez przyszłości”. Pomyłka!

Rekiny biznesu oceniające pomysły uznały, że plastikowy kieliszek wina nie będzie się dobrze sprzedawać i trudno będzie zdobyć patent na taki produkt.

Jednorazowe kieliszki z winem są hitem sprzedaży (FOT. ARC)
Zobacz więcej

Jednorazowe kieliszki z winem są hitem sprzedaży (FOT. ARC)

James Nash, ekspert w dziedzinie opakowań, który chciał namówić biznesmenów do zainwestowania 250 tys. GBP w 25 proc. udziałów, nie zrezygnował ze swojego pomysłu.

Plastikowy kieliszek wina, zabezpieczony odrywanym wieczkiem, pojawił się w ofercie ‘Food on the Move’ sieci sklepów Marks & Spencer. Od razu stał się hitem. Od czerwca 2010 roku sprzedano blisko 250 tys. kieliszków o pojemności 187 ml i cenie 2,50 GBP.

Rosnąca popularność produktu spowodowała, że wypuszczono na rynek czteropak zawierający kieliszki z winem czerwonym i białym.

Teraz natomiast wino oferowane w nietypowym opakowaniu zostało uhonorowane „winiarskim Oskarem”. Le Froglet Rosé zdobyło tytuł Great Value Champion Rosé podczas The International Wine Challenge.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marek Druś, dailymail.com

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Świat / Odrzucony w Dragons Den pomysł okazał się hitem