Odzieżówka upiększa kobiety

Firmy kosmetyczne i odzieżowe zaczynają wchodzić sobie w paradę. Twierdzą, że to globalny trend.

Kobieta bez makijażu czuje się naga? Producenci odzieży spieszą na ratunek. Grzegorz Pilch, prezes Vistuli, mającej w ofercie odzież męską, damską i biżuterię, zapowiada debiut na rynku kosmetycznym — z własną linią.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ