OFE Ego: nowa kampania i kara

Katarzyna Ostrowska
25-08-1999, 00:00

OFE Ego: nowa kampania i kara

Od dziś rusza nowa telewizyjna kampania reklamowa funduszu emerytalnego Ego. Dzięki dotychczasowej, zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez firmę, 41 proc. dorosłych Polaków rozpoznaje markę OFE Ego.

Dotychczas do funduszu przystąpiło ponad 163 tys. osób, z czego ponad połowa to osoby do 30. roku życia.

Wczoraj Urząd Nadzoru nad Funduszami Emerytalnymi ukarał PTE BIG BG (zarządzające Ego) karą 40 tys. zł za fałszowanie deklaracji członkowskich. KO

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Katarzyna Ostrowska

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / OFE Ego: nowa kampania i kara