OFE NN rusza z nową kampanią

Katarzyna Ostrowska
opublikowano: 2000-09-01 00:00

OFE NN rusza z nową kampanią

OFE Nationale-Nederlanden przeprowadzi kampanię reklamową, której łączny koszt wyniesie około 4 mln zł. Przez cały wrzesień anonse i spoty NN, w których udział bierze Marek Kondrat, będą emitowane w stacjach telewizjach (TVP i TVN), kinach oraz drukowane w gazetach. Grupą docelową będą przede wszystkim osoby młode, które we wrześniu i październiku — po ukończeniu nauki — podejmują pierwszą pracę. Michał Szczurek, prezes PTE NN, powiedział, że według ostatnio przeprowadzonych badań 40 proc. osób, które chcą przystąpić do funduszu, deklaruje zainteresowanie OFE NN. Fundusz, należący do grupy ING, ma około 1,65 mln członków, a jego aktywa przekraczają 1,5 mld zł. KO