Sieć reklamowa Ogilvy & Mather Worldwide (WPP Group) zdecydowała się zamknąć oddział w Norwegii z powodu niezadowalających wyników finansowych.
Norweska Ogilvy przez osiem lat wciąż notowała straty – łącznie prawie 50 mln koron norweskich (ok. 100 mln zł) i dopiero na koniec 2005 roku zredukowała stratę. Paul O'Donnell, dyrektor Ogilvy w regionie Europa, Afryka i Bliski Wschód, stwierdził w wypowiedziach dla norweskiego pisma ”Kampanje”, że kontynuacja działalności w Norwegii nie ma sensu. Przedstawił plan restrukturyzacji tego oddziału, oznaczający zwolnienie wszystkich 24 pracowników. Sieć nie może zapewnić im innej pracy. Obsługę międzynarodowych klientów przejmą agencje w Kopenhadze lub Sztokholmie, a lokalnych – norweskie agencje należące do holdingu WPP – Bates i Grey.
WST, Presserwis