Okładka Sport Illustrated źle wróży

ONO, Bespoke
opublikowano: 11-02-2009, 01:15

Widzieliście spadki we wtorek na Wall Street? Być może

nonwrited articlenonwrited articleW ostatnich 31 latach, gdy na okładce magazynu prezentowano właśnie piękność z USA, średnia Dow Jones przynosiła przeciętnie 10,6 proc. zysku rocznie. 13 na 16 takich lat przyniosło wzrosty. Gdy na okładce pokazywała się reprezentantka innych nacji, Dow Jones zyskiwał średnio 7,2 proc., przynosząc wzrosty w jedenastu latach.

Oczywiście wskaźnik „swimsuit issue” to tylko zabawa dla amatorów statystyk. W 2008 r., gdy Dow Jones stracił 38,5 proc., z okładki wdzięczyła się Marissa Miller z USA. Niektórzy inwestorzy postulowali nawet sprawdzenie jej paszportu…

Wracając do samej edycji magazynu ze strojami kąpielowymi, Bloomberg doniósł niedawno, że to jedno z 50 wydań Sport Illustrated w roku, przynosi średnio aż 11 proc. rocznych przychodów magazynu. Kobieta w stroju kąpielowym na okładce jest więc pięciokrotnie bardziej rentowna niż wydania z pozostałych 49 tygodni.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ONO, Bespoke

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy