Oknoplast debiutuje w Mediolanie

MAS
opublikowano: 17-01-2012, 00:00

STOLARKA BUDOWLANA

Producent okien w grudniu 2011 r. otworzył kolejny salon sprzedaży we Włoszech, tym razem w Mediolanie. Włochy to drugi po Polsce największy rynek zbytu dla Oknoplastu. Spółka sprzedaje tam swoje produkty od 2007 r. Salon w Mediolanie jest jednym z największych punktów sprzedaży Oknoplastu we Włoszech. Obroty spółki w 2011 r. wyniosły 342 mln zł, z czego aż 50 proc. to eksport. Za granicą stolarkę marki Oknoplast oferuje tysiąc biur na Słowacji, w Czechach, Niemczech, Włoszech i Francji.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MAS

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu