Okocim ugania się za kobietami

Ewa Bęczkowska
opublikowano: 2001-07-19 00:00

Okocim ugania się za kobietami

W warszawskiej Villa Foksal odbyło się spotkanie zorganizowane przez Browar Okocim, promujące piwo Karmi. Wieczór przebiegał pod hasłem „Czego pragną kobiety” i był jedną z kilku akcji marketingowych zaplanowanych przed rozpoczęciem letniej kampanii. Na spotkanie zaproszono wyłącznie kobiety, do których dyspozycji pozostawiono limuzyny z szoferami. Wieczór przebiegał w atmosferze bliskiej typowym kobiecym spotkaniom, a połączony był z degustacją Karmi.

Browar Okocim już w kwietniu rozpoczął zmianę wizerunku piwa Karmi. Specjalnie zaprojektowano nowy kształt butelki i nową etykietę. Natomiast w połowie lipca ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa, mająca na celu repozycjonowanie tej marki.

Nad strategią i kreacją kampanii czuwa agencja reklamowa Saatchi & Saatchi. Kampania potrwa do końca lata.

Według badań Pentora, przeprowadzonych na zlecenie Browaru Okocim, ponad 80 proc. konsumentów marki Karmi stanowią kobiety.

— W Polsce po piwo sięgają najchętniej kobiety około 35 roku życia. My postanowiliśmy odmłodzić Karmi i kampanię skierować do szerszej grupy kobiet w wieku od 20-40 lat — mówi Anna Rogalska, brand manager w firmie Browar Okocim.

Kampania reklamowa piwa rozpocznie się pod koniec października.