Ołówki wręczone

MAZ
15-10-2007, 00:00

Biuletyny firmowe istnieją w Polsce od około 10 lat. Konkurs na najlepsze z nich odbył się siódmy raz.

Biuletyny firmowe istnieją w Polsce od około 10 lat. Konkurs na najlepsze z nich odbył się siódmy raz.

Drugi raz z rzędu nagrody wręczano w kategoriach: najlepszy biuletyn wewnętrzny, zewnętrzny i elektroniczny. Jury pod przewodnictwem Agnieszki Madej z organizującej konkurs agencji doradczo-wydawniczej Agape oceniało 72 prace. O sześć więcej niż w zeszłym roku. Przez siedem lat jurorzy obejrzeli ponad 500 wydawnictw firmowych.

— W tym roku największa konkurencja panowała wśród biuletynów zewnętrznych i tam też poziom był najwyższy — zauważa Artur Krajewski, wykładowca ASP i członek jury.

W tej kategorii najwięcej punktów zdobyła gazeta „Sense of Beauty” Laboratorium Kosmetycznego dr Ireny Eris, która wygrała drugi raz z rzędu. Wśród biuletynów wewnętrznych najwyżej oceniono krakowskiego „Komara” z firmy informatycznej Comarch, a za najlepszy biuletyn elektroniczny uznano „Piwowarski Serwis Informacyjny” Kompanii Piwowarskiej. Patronem konkursu był „Puls Biznesu”.

Najlepsi

Biuletyn wewnętrzny

- „Komar” firmy Comarch

- „Świat Piwa” Kompanii Piwowarskiej

- „Partner” Fortis Banku Polska

Biuletyn zewnętrzny

- „Sense of Beauty” Laboratorium Kosmetycznego dr Ireny Eris

- „Lepszy Biznes” firmy Business Consulting Center

- „Private Banking” Noble Bank

Biuletyn elektroniczny

- „Piwowarski Serwis Informacyjny” Kompanii Piwowarskiej

- „Kurier BRE Banku”

- „Biuletyn KRN.pl” firmy KRN Media

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MAZ

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Media / Ołówki wręczone