Onet.pl jest nadal najpopularniejszym polskim portalem, wynika z badań przeprowadzonych w październiku przez SMG/KRC.
Stronę Onet.pl odwiedziło przynajmniej raz 87,42 proc.
badanych. Drugie miejsce zajmuje Wirtualna Polska (76,65 proc.), kolejne Interia.pl (55,46 proc.), Gadu-Gadu (30,95 proc.), Yahoo! (28,93 proc.), Gazeta.pl (24,08 proc.), RMF FM (19,69 proc.), Altavista (19,14 proc.), Hoga.pl (16,87 proc.), i mp3.com.pl (16,23 proc.).
46,5 proc. badanych łączy się z Internetu z domu. Ze szkoły bądź uczelni 26,8 proc., a z pracy 25,5 proc. Z kawiarni internetowej lub sklepu komputerowego łączy się z Internetem 21,7 proc. badanych, a z uprzejmości znajomych korzysta 13,7 proc. Internautów.
MD, PAP