Operator CDA.pl chce wejść na NewConnect w tym roku

ISBNews
opublikowano: 03-06-2016, 15:07

CWMedia - operator serwisu CDA.pl - planuje debiut na NewConnect do końca bieżącego roku, poinformował ISBnews współzałożyciel i prezes Jarosław Ćwiek.

"W zależności od planów przekształcenia w spółkę akcyjną i pozyskania środków na rozwój, chcemy zadebiutować na NewConnect jeszcze w tym roku. Zakładamy, że byłby to etap przejściowy do docelowego wejścia na rynek główny GPW" - powiedział ISBnews Ćwiek podczas konferencji "Wall Street" Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych w Karpaczu.

Spółka zakłada, że wydatki związane z planami inwestycyjnymi w obszarze strategii rozwoju wyniosą ok. 5 mln zł. 

"Priorytetem jest rozwój na rynku video on demand (VOD), część tego budżetu mają być zainwestowane w nowe licencje, a także rozwój aplikacji do integracji naszego serwisu na platformach Smart TV. Rozmawiamy o współpracy z czołowymi producentami telewizorów" - dodał menedżer CDA.pl.

Jak dodał, w tym roku CDA.pl rozpoczęło sprzedaż abonamentów premium (dynamika sprzedaży sięga 40% miesięcznie) sprzedawane obok dotychczasowego modelu reklamowego. Firma chce rozwijać ponadto reklamę streamingową, która również notuje wysokie tempo wzrostu. 

Strategia rozwoju koncentruje się na maksymalizacji potencjału popularności serwisu poprzez rozwój w VOD, smartTV, mobilnym, rozszerzaniu funkcjonalności portalu. Dodatkowo firma zamierza odświeżyć wizerunek portalu CDA.pl i dopasować do najnowszych trendów.

Według badania Megapanel, w grudniu 2015 portal zanotował ponad 182 mln odsłon i miał prawie 6,64 mln użytkowników, co daje ponad 27% zasięgu w polskim internecie. 

 

Opowieści z arkusza zleceń
Newsletter autorski Kamila Kosińskiego
ZAPISZ MNIE
×
Opowieści z arkusza zleceń
autor: Kamil Kosiński
Wysyłany raz w miesiącu
Kamil Kosiński
Newsletter z autorskim podsumowaniem najciekawszych informacji z warszawskiej giełdy.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ISBNews

Polecane