Opole chce się kojarzyć z piosenkę

PAP, DI
opublikowano: 02-11-2016, 15:24

Wkrótce ruszą konsultacje społeczne w ramach prac nad strategią promocji marki Opole

 W drugiej połowie listopada w Opolu rozpoczną się konsultacje społeczne, w których mieszkańcy wypowiedzą się na temat proponowanych sposobów promocji miasta i kształtowania jego pozytywnego wizerunku. To część prac nad Strategią Promocji Marki Opole na lata 2017-2022.

Strategia, którą na zlecenie i we współpracy z samorządem przygotowują eksperci z firmy Ageron Polska, ma być gotowa do końca roku. W środę zaprezentowano wyniki przeprowadzonych wśród mieszkańców Polski oraz Opola badań służących określeniu obecnego postrzegania miasta, z racji organizowanego tu festiwalu nazywanego często stolicą polskiej piosenki.

Badania potwierdziły, że Opole kojarzy się Polakom głównie z Krajowym Festiwalem Polskiej Piosenki oraz określeniami pochodnymi: muzyką, piosenką, amfiteatrem, koncertami - takie skojarzenia ma aż 67 proc. badanych. Jednocześnie 44 proc. ankietowanych nie potrafiło wymienić żadnych dodatkowych skojarzeń.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: PAP, DI

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Samorządy / Opole chce się kojarzyć z piosenkę