Nowym prezesem domu mediowego Optimedia został Szymon Marek, dotychczasowy deputy general manager oraz dyrektor działu planowania i badań w tej firmie. Zastąpi Macieja Karolaka — ten przeszedł do Agory.
— Polityka firmy zasadniczo się nie zmieni — wspólnie tworzyliśmy ją z Maciejem Karolakiem — twierdzi Szymon Marek, nowy prezes. W najbliższy poniedziałek przeprowadzi się do gabinetu bossa.
— I tam nie przewiduję wielkich zmian... No może powieszę sobie jakiś inspirujący obraz. Ale co to będzie, jeszcze nie wiem —mówi świeżo upieczony szef.
Ten absolwent krakowskiej AE (katedry Zarządzania) ma 32 lata. W Optimedia — od 2000 roku. Z branżą marketingową związany jest od 1994 roku, gdy w Krakowie założył agencję reklamową Akcent. W latach 1996--1998 był dyrektorem marketingu w firmie Trans-Okna. Potem szefem działu strategicznego planowania i badań w domu mediowym Euromedia (holding Eurozet) — tam to m.in. opracował strategie medialne dla Radia Zet i Young Digital Poland, nagrodzone odpowiednio brązową i srebrną EFFIE.