Orbis Travel ujednolica wizerunek

Karolina Guzińska
opublikowano: 2001-01-05 00:00

Orbis Travel ujednolica wizerunek

Biuro podróży Orbis Travel kontynuuje odnawianie firmowych salonów. W grudniu, po czterech miesiącach prac, zakończył się remont lokalu w Warszawie przy ulicy Brackiej.

Jest to szósty salon Orbis Travel, który poddano renowacji. W ciągu 2-3 lat wszystkie oddziały firmy mają być utrzymane w jednakowej stylistyce, wykorzystującej kolory: niebieski, zielony, czerwony i biały.

Ważnym elementem odnowionego wizerunku Orbisu Travel — kojarzonego głównie z wycieczkami dla turystów indywidualnych — jest wyodrębnienie, w każdym z salonów, miejsca przeznaczonego dla działu obsługi klientów korporacyjnych.

— Zdecydowaliśmy się na unifikację stylistyki oddziałów, ponieważ zależy nam na tym, aby każdy klient wchodzący do oddziału firmy — zarówno w Warszawie, Zakopanem, jak i w Gdyni czy Częstochowie — od razu wiedział, że znajduje się w salonie Orbisu Travel, a nie po prostu w biurze podróży — podkreśla Grzegorz Prądzyński, prezes zarządu Orbis Travel. KG