Organic nie obawia się bessy

WIS
opublikowano: 25-01-2008, 00:00

Zarząd spółki Organic Farma Zdrowia, rozwijającej sieć sklepów ze zdrową żywnością, poinformował o zakończeniu emisji akcji serii C i D w ramach oferty private placement przed debiutem na New Connect. Firma uzyskała ze sprzedaży akcji 10,7 mln zł, co stanowi 2/3 planu. Spółka złożyła wniosek o wprowadzenie akcji i praw do akcji do obrotu na New Connect. Debiut planuje na 30 stycznia.

— Przy obecnych nastrojach inwestorów wyniki emisji są satysfakcjonujące, a spółka jest solidnie przygotowana do debiutu — mówi Sławomir Chłoń, jej prezes.

Jej cele to: konsolidacja rynku oraz przygotowania do otwarcia pierwszego w Polsce supermarketu z produktami ekologicznymi.

W 2007 r. spółka miała 10,5 mln zł obrotów.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: WIS

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Organic nie obawia się bessy