Orkla Media poszerza portfolio w Niemczech

(Tadeusz Stasiuk)
21-07-2006, 08:16

Orkla Media Deutschland, spółka należąca do norweskiego koncernu Orkla, kupiła największy niemiecki portal medyczny NetDoktor. Ceny transakcji nie ujawniono.

Orkla Media Deutschland, spółka należąca do norweskiego koncernu Orkla, kupiła największy niemiecki portal medyczny NetDoktor. Ceny transakcji nie ujawniono.

NetDoktor.de jest najpopularniejszą witryną medyczną dla laików w Niemczech. Według danych Nielsen Netratings portal notuje przeciętnie 2 mln wizyt i 8 mln odsłon w miesiącu. Zdaniem Michaela Maiera, dyrektora generalnego Orkla Media Deutschland, przejęcie portalu jest ważnym krokiem strategicznym, służącym rozbudowie ”cyfrowego domu mediowego”.

W Niemczech do Orkla Media należy już ukazująca się tylko w Internecie gazeta ”Netzeitung”, portal informatyczny Golem.de oraz berlińska stacja radiowa 100,6 Motor FM.Orkla Media Deutschland nie została objęta transakcją sprzedaży Orkla Media funduszowi Mecom.

WST, Presserwis

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: (Tadeusz Stasiuk)

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Orkla Media poszerza portfolio w Niemczech