Czytasz dzięki

Ostatnia szansa na zdobycie godła „Teraz Polska”

opublikowano: 21-01-2018, 22:00

2.02 - tego dnia mija termin zgłaszania się do konkursu Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska”

Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego przedłużyła termin nadsyłania zgłoszeń do 28. edycji organizowanego przez siebie konkursu na najlepsze produkty, usługi, innowacje i gminy. Pierwotnie można było zrobić to do 22 stycznia — termin ten został wydłużony o prawie dwa tygodnie. Laureaci konkursu będą mieli prawo do posługiwania się biało-czerwonym godłem „Teraz Polska”. Organizatorzy zmagań przekonują, że takie oznaczenie pozytywnie wpływa na sprzedaż nagrodzonych produktów i usług i promocję przedsiębiorstwa. Mogą się o nie starać wszyscy przedsiębiorcy, zarówno mali, jak i duzi.

— Kryteria oceny są skonstruowane tak, że każda firma ma szansę na zwycięstwo, bez względu na wielkość zatrudnienia, kapitału czy osiągane zyski. O przyznaniu nagrody decyduje jedynie jakość — mówi Michał Lipiński, dyrektor Konkursu.

Zwraca uwagę, że zgodnie z wynikami badania „Decyzje zakupowe Polaków” przeprowadzonego przez ASM — Centrum Badań i Analiz Rynku na zlecenie Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego, podczas codziennych zakupów Polacy stawiają przede wszystkim na jakość. To za nią ponad 80 proc. badanych jest w stanie zapłacić więcej. Aby wziąć udział w konkursie, trzeba wypełnić ankietę rejestracyjną, która znajduje się na stronie www.terazpolska.pl lub skontaktować się z biurem fundacji, pisząc na adres: konkurs@terazpolska.pl lub dzwoniąc pod numer +22 201 29 90. © Ⓟ

Puls Firmy
Użyteczne informacje dla mikro-, małych i średnich firm. Porady i przekrojowe artykuły, dzięki którym dowiesz się, jak rozwinąć biznes
ZAPISZ MNIE
×
Puls Firmy
autor: Sylwester Sacharczuk
Wysyłany raz w tygodniu
Sylwester Sacharczuk
Użyteczne informacje dla mikro-, małych i średnich firm. Porady i przekrojowe artykuły, dzięki którym dowiesz się, jak rozwinąć biznes
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Sylwia Wedziuk

Polecane