Oświecenie w e-commerce

O firmę nie trzeba się martwić, kiedy właściciel ma wizję jej rozwoju — jasną, bo dobrze oświetloną

LIDER LUBELSKI — ARTEMODO

Oświecenie w e-commerce

opublikowano: 15-10-2015, 22:00

O firmę nie trzeba się martwić, kiedy właściciel ma wizję jej rozwoju — jasną, bo dobrze oświetloną

LIDER LUBELSKI — ARTEMODO

Paweł Morawski lubił swoją pracę w korporacji, jednak brak możliwości rozwoju i awansu powoli zmieniały jego entuzjazm w znużenie. Pomysł na własną firmę pojawił się niespodziewanie. — Podczas szkolenia pewna kobieta opowiadała, że chciała się wybrać z synem na zakupy po nowy plecak szkolny. Dziecko miało jednak lepszy pomysł — wysłało matce link do sklepu internetowego z upatrzonym plecakiem. Wtedy zrozumiałem rosnące znaczenie e-handlu i zdecydowałem, że na tym rynku się skupię — wspomina Paweł Morawski, założyciel Artemodo.

Postanowił iść śladem swoich rodziców, którzy kilkanaście lat temu sprzedawali produkty oświetleniowe. Tak w 2013 r. powstało Artemodo. Właściciel sam prowadził firmę przez pierwsze pół roku. Później dołączył do niego kolega. Teraz firma zatrudnia 7 osób. Chociaż doświadczenie w sprzedaży i zarządzaniu ludźmi pomogło Pawłowi Morawskiemu w prowadzeniu firmy, przez pierwszy rok działalności musiał się sporo nauczyć.

Podobnie jak wielu innych przedsiębiorców e-handel zaczynał od Allegro, bo nie miał jeszcze własnej infrastruktury. Teraz 95 proc. przychodów firmy pochodzi ze sprzedaży internetowej w trzech serwisach: magiaswiatel.pl, magialamp.pl i magiaform.pl. Każdy oferuje towary dla innych odbiorców. — Nie chcieliśmy konkurować z tanimi produktami w sieciowych marketach. Nie mielibyśmy szans.

Oferujemy głównie artykuły oświetleniowe za średniej półki, ale lepszych marek. Klienci doceniają te produkty, ponieważ nawet po kilku latach można dostać do nich zapasowe części — wyjaśnia właściciel. Najmłodszym dzieckiem spółki jest magiaform.pl, gdzie sprzedawane są produkty z półki premium — rezultat sukcesywnej realizacji celów, które Paweł Morawski postawił sobie na początku. W 2015 r. firma otworzyła pokazowy lokal w Lublinie, a w planach ma rozwój działu B2B, a w dalszej perspektywie także stworzenie własnych produktów do iluminacji zewnętrznej.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane