Otwarto showroom przy placu budowy stadionu we Wrocławiu

PAP
opublikowano: 06-09-2010, 15:13

Makieta stadionu, mini sala kinowa oraz modelowa loża VIP to tylko niektóre atrakcje kontenera prezentacyjno - wystawienniczego tzw. "schowroomu", który w poniedziałek otwarto przy placu budowy stadionu na Euro 2012 we Wrocławiu.

Pomieszczenie zostało usytuowane przy wejściu na plac budowy stadionu. W hallu znalazł się m.in. ekran o szerokości 13 i wysokości blisko trzech metrów, na którym wyświetlane są prezentacje nowopowstającego obiektu oraz zapowiedzi wydarzeń, które będzie można na nim organizować np. imprez sportowych i koncertów.

W budynku znalazła się także makieta budowanego stadionu, Puchar Ekstraklasy wywalczony przez Śląsk Wrocław w 2009 r. oraz mini sala kinowa, w której można oglądać filmy dokumentujące powstawanie obiektu. Wszyscy zainteresowani będą mogli również zobaczyć modelową lożę VIP. Pomieszczenie o powierzchni ok. 30 m kw wyposażone jest m.in. w barek, fotele i telewizor.

"Showroom" będzie otwarty dla wszystkich chętnych od poniedziałku do piątku od 10 do 18 i być może również w weekendy. "Chcemy żeby każdy wrocławianin miał szansę zobaczyć jak będzie wyglądał nowy stadion. Wkrótce będzie tu można zarezerwować sobie krzesełko i dowiedzieć się o pierwszych, szykowanych właśnie imprezach" - powiedział PAP dyrektor departamentu spraw społecznych wrocławskiego Urzędu Miejskiego Michał Janicki.

Na 10 października zaplanowany został natomiast dzień otwarty, podczas którego będzie można m.in. zwiedzić plac budowy oraz spotkać się z zawodnikami Śląska Wrocław.

Wrocławski stadion ma mieścić prawie 42 tys. widzów. Będzie obiektem wielofunkcyjnym, na którym oprócz meczów piłkarskich, można będzie organizować m.in. koncerty. Pod trybunami znajdą się cztery niezależne budynki, w których powstanie m.in. największy we Wrocławiu klub fitness, kasyno, dyskoteka oraz sale konferencyjne i biurowe. (PAP)

Nieruchomości
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE
×
Nieruchomości
autor: Dominika Masajło, Paweł Berłowski
Wysyłany raz w tygodniu
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: PAP

Polecane