Outdoor zarobił już 105,8 mln zł

Presserwis, MEW
opublikowano: 21-04-2006, 00:00

Firmy reklamy zewnętrznej zarobiły 105,8 mln zł w pierwszym kwartale prawie o 12 proc. więcej niż w tym samym okresie rok wcześniej — wynika z danych Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej. Do tego można doliczyć 6 mln zł sprzedaży reklam na środkach komunikacji (m.in. autobusy i tramwaje miejskie). Od początku stycznia do końca marca na reklamę outdoorową najwięcej wydał sektor rozrywki i kultury — 25,7 mln zł (prawie połowa to wydatki na reklamę gazet codziennych, głównie „Gazety Wyborczej” i „Metra”). W dalszej kolejności uplasowały się sektory: telekomunikacja — 21,2 mln zł, sprzedaż — 18,1 mln zł, motoryzacja/transport — 12,9 mln zł, żywność — 9,4 mln zł, odzież/obuwie — 4,8 mln zł, finanse i marketing — 3,8 mln zł.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Presserwis, MEW

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Outdoor zarobił już 105,8 mln zł