Czytasz dzięki

Outlety puchną od klientów

opublikowano: 30-07-2015, 22:00

16 proc. - o tyle wzrosła sprzedaż w outletach Factory.

Ile dokładnie sprzedajemy — nie powiemy, ale chętnie pochwalimy się, że sprzedajemy więcej. Factory Outlet, czyli marka należąca do hiszpańskiej grupy deweloperskiej Neinver, poinformowało, że w pierwszym półroczu pięć jego centrów handlowych w Polsce odwiedziło o 6 proc. więcej klientów niż rok wcześniej. Oznacza to, że liczba klientów wzrosła o 0,5 mln klientów. Tymczasem całkowita sprzedaż skoczyła o 16 proc., po wzroście o 20 proc. w całym 2014 r. To głównie zasługa powiększania sieci i powierzchni sklepów.

iStock

— Od półtora roku działa nowe centrum na warszawskim Annopolu. Powiększamy także Factory Ursus, które stanie się pod względem powierzchni sklepów (19,5 tys. mkw.) największym centrum outletowym w Warszawie — mówi Monika Olejnik-Okuniewska z Neinvera.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marcel Zatoński

Polecane