Outsourcing nabiera tempa

AGATA WOJDAK, kierownik działu sprzedaży, ASM GROUP
opublikowano: 24-10-2014, 00:00

Materiał przygotowany przez ASM GROUP

KOMENTARZ

Rynek outsourcingu w Polsce od kilku lat rozwija się, zwiększając rocznie wartość nawet o 15 proc. Może on stać się źródłem przewagi konkurencyjnej dla danego przedsiębiorstwa.

Największe korzyści outsourcing przynosi w przypadku długoterminowych projektów. Długofalowa współpraca zachęca dostawcę usług do mocniejszego inwestowania w zespół, narzędzia i konkretne rozwiązania. Etap wdrożenia projektu outsourcingowego trwa około 6 miesięcy i dopiero po tym czasie można zauważyć korzyści z wprowadzenia nowych rozwiązań w danej firmie. Dodatkowo nie sposób nie dostrzec na polskim rynku znaczącego wzrostu zapotrzebowania na usługi leasingu pracowniczego. W czwartym kwartale 2013 r. w porównaniu do tego samego okresu rok wcześniej, tylko Polska wśród krajów europejskich zanotowała prawie 34-procentowy wzrost obrotów na rynku leasingu pracowniczego. Ogromny potencjał branży w najbliższych latach spowoduje istotny wzrost sprzedaży tego typu usług.

W odpowiedzi na potrzeby rynku zdecydowaliśmy się w 2014 r. na wprowadzenie do naszego portfolio nowej usługi — leasingu pracowniczego jako uzupełnienie szerokiego wachlarza usług wsparcia sprzedaży i outsourcingu ASM GROUP. Wdrożenie usługi ma także na celu podniesienie komfortu i bezpieczeństwa klientów, zapewniając tym samym kompleksowość usług świadczonych przez ASM GROUP. Dzięki specjalizacji spółki w obrębie outsourcingu oferta skierowana do firm jest bardzo korzystna finansowo, zapewnia bezpieczeństwo i komfort przedsiębiorcy. Odpowiedni personel w optymalnej cenie staje się sprawą firmy zewnętrznej, wystarczy tylko jeden mail z zamówieniem. Taką samą wygodą jest system rozliczeń, który całkowicie przejmuje outsourcer, wystawiając jedną fakturę za wykonaną usługę.

Outsourcing to na pewno korzystny sposób na ograniczenie kosztów, czy zwiększenie zdolności operacyjnych przekładających się na wzrost wyników finansowych. Przeniesienie procesów zarządzania i administracji na zewnątrz, niesie ze sobą oszczędność czasu, a przede wszystkim wygodę, dzięki czemu klient w pełni może skupić się na kwestiach kluczowych dla swojego przedsiębiorstwa.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: AGATA WOJDAK, kierownik działu sprzedaży, ASM GROUP

Polecane