Outsourcing to długoletnia współpraca

Anna Sieńko
opublikowano: 02-04-2008, 00:00

Pracę dla kluczowych klientów zaczęliśmy już w 2000 roku, a większość zawartych wówczas kontraktów wciąż obowiązuje.

W początkowej fazie rozwoju tego typu usług klienci znacznie bardziej kompleksowo podchodzili do naszej oferty. Głównym polem zainteresowania były wtedy konkretne technologie i rozwiązania, które dzięki out- sourcingowi mogły być wdrażane stosunkowo szybko i sprawnie, bez konieczności angażowania znaczących zasobów IT.

Klientom zależało głównie na jak najszybszym wdrożeniu możliwie najbardziej zaawansowanych technologii w sposób niezakłócający ich codziennej pracy. W kolejnym etapie rozwoju rodzimego rynku głównym kryterium wyboru usługodawcy stały się koszty. Obecnie najważniejszym kryterium na rynku staje się specjalizacja. Firmy z góry zakładają, że konkretne obszary działalności będą outsourcing, ponieważ zbudowanie zespołu ekspertów i zaopatrzenie ich w odpowiednie narzędzia do pracy jest zbyt drogie i czasochłonne. Taka sytuacja jest dla nas bardzo korzystna.

Anna Sieńko

dyrektor działu global technology services w IBM Polska

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Anna Sieńko

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu