PAIH będzie lansował innowatorów podczas EXPO

opublikowano: 14-05-2018, 22:00

Firmy, których nowatorskie technologie są w fazie komercjalizacji, mają szansę być promowane na światowej wystawie w Dubaju.

Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH) chce promować rodzime innowacje w regionie Bliskiego Wschodu. Przedsiębiorstwa, których nietuzinkowe rozwiązania wpisują się w ideę zrównoważonego rozwoju i znajdują zastosowanie m.in. w sektorze mobilności, będą mogły powalczyć o udział w EXPO 2020 w Dubaju. Rządowa agencja przyjmuje zgłoszenia do 30 maja.

— PAIH oferuje firmom niepowtarzalną szansę wypromowania się na największej imprezie wystawienniczej świata. Do konkursuzapraszamy przedsiębiorców, którzy wypracowali technologie i produkty związane m.in. ze zrównoważoną gospodarką, zasobami wodnymi, nowoczesną i niskokosztową energią, elektromobilnością oraz budową smart cities — mówi Tomasz Pisula, prezes PAIH.

Jego zdaniem, polskie firmy mają czym się pochwalić we wspomnianych dziedzinach.

Warto podkreślić, że PAIH czeka na przedstawicieli biznesu, których innowacyjne rozwiązania są w fazie komercjalizacji. Ponadto firmy zainteresowane udziałem w EXPO 2020 powinny działać na rynku dłużej niż rok. Impreza pod hasłem „Łącząc umysły, tworzymy przyszłość” będzie trwała od 20 października 2020 r. do 10 kwietnia 2021 r. Organizatorzy wydarzenia spodziewają się aż 25 mln gości z całego świata. Mają w nim uczestniczyć przedstawiciele 180 krajów i międzynarodowych organizacji.

— Chcemy, aby osoby odwiedzające wystawę EXPO 2020 poznały innowacyjną ofertę rodzimych producentów reprezentujących perspektywiczne branże — zaznacza Tomasz Pisula.

Monika Dyląg-Sajór, koordynator projektu EXPO 2020 w PAIH, zwraca uwagę, że w latach 2018-19 zostaną ogłoszone przetargi i wybrani wykonawcy, którzy stworzą koncepcję tematyczną i architektoniczną pawilonu Polski, a następnie zaprojektują i wybudują ekspozycję.

Wystawy EXPO prezentują m.in. dorobek naukowy i techniczny poszczególnych państw. Za pierwszą taką imprezę uznaje się Londyńską Great Exhibition, która odbyła sie w 1851 r.

Puls Firmy
Użyteczne informacje dla mikro-, małych i średnich firm. Porady i przekrojowe artykuły, dzięki którym dowiesz się, jak rozwinąć biznes
ZAPISZ MNIE
×
Puls Firmy
autor: Sylwester Sacharczuk
Wysyłany raz w tygodniu
Sylwester Sacharczuk
Użyteczne informacje dla mikro-, małych i średnich firm. Porady i przekrojowe artykuły, dzięki którym dowiesz się, jak rozwinąć biznes
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Dorota Zawiślińska

Polecane