PRESS: Ponad 350 mln zł zarobiły na reklamach w październiku trzy kanały TVP - tyle samo, ile cztery największe kanały komercyjne, wynika z danych cennikowych TNS OBOP. Październik to dla stacji telewizyjnych jeden z najlepszych miesięcy w roku pod względem przychodów reklamowych. Wzrost w porównaniu z wrześniem jest szczególnie widoczny w przypadku telewizji publicznej. Według TNS OBOP najwięcej w ostatnim miesiącu zarobiła TVP 1 - 211,7 mln zł (wzrost w stosunku do września o 51 mln), po niej TVN (168,2 mln zł, wzrost o 22 mln), Polsat (152,2 mln, wzrost o 20 mln), TVP 2 (131,1 mln zł, wzrost o 41 mln zł). TVP 3 Regionalna zarobiła prawie 11 mln zł (we wrześniu 9,7 mln zł), TV4 - 22,9 mln zł (we wrześniu 17,5 mln), TVN Siedem - 13,7 mln zł (miesiąc wcześniej 11,6 mln zł). Trzy kanały TVP zarobiły łącznie w październiku 353,8 mln zł - prawie tyle samo, ile dwie największe stacje komercyjne wraz ze swoimi stacjami siostrzanymi (Polsat, TV4, TVN, TVN Siedem) - 357,2 mln zł. We wrześniu telewizja publiczna zarobiła mniej o 47 mln zł. (JAR) Presserwis