PDA 4fun Media staniały w debiucie o 4,44 proc.

PAP
opublikowano: 30-11-2010, 09:16

Kurs PDA spółki 4fun Media spadł we wtorek na otwarciu w pierwszym dniu notowań na warszawskiej giełdzie o 4,44 proc. do  17,20 zł.

W ramach oferty publicznej spółka oferowała łącznie 800.000 akcji nowej emisji serii D, w tym w transzy inwestorów instytucjonalnych 600.000 akcji, a w transzy otwartej było to 200.000 akcji serii D.

Środki z emisji mają zostać przeznaczone na sfinansowanie produkcji własnych, jak i zakup licencji na cieszące się wysoką oglądalnością za granicą formaty programowe.

Spółka deklarowała wcześniej, że chce wydać 8 mln zł na nowe produkty, zakup kontentu oraz akwizycje. Z kolei na technologie i urządzenia techniczne firma planuje przeznaczyć 2 mln zł. 2,5 mln zł spółka chce wydać na marketing, a pozostały 1 mln zł na zwiększenie kapitału pracującego.

Cena emisyjna akcji serii D 4fun Media została ustalona na 18 zł.(PAP)

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: PAP

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / PDA 4fun Media staniały w debiucie o 4,44 proc.