Większość nowych placówek będzie działać pod flagowym szyldem grupy, choć oprócz Pepco do giełdowej grupy należą również sieci Dealz i Poundland. Zdecydowana większość nowych punktów będzie zlokalizowana w krajach Europy Środkowej i Wschodniej. Firmę interesują różne powierzchnie - od centrów handlowych przez retail parki po ulice handlowe. W roku finansowym 2024 Pepco uruchomiło 331 sklepów, z czego 232 znajdowały się w Europie Środkowej i Wschodniej, w tym 83 w Polsce, co stanowiło ponad 25 proc. wszystkich otwarć. Obecnie Grupa Pepco ma ponad 5 tys. sklepów w 20 krajach, zatrudniając ok. 47 tys. osób.
– Nasza strategia otwierania nowych sklepów będzie nadal ukierunkowana na kraje, które dobrze znamy i co do których mamy pewność generowania odpowiednich zwrotów, co pozwoli umocnić naszą pozycję rynkową. Dlatego większość sklepów, jakie planujemy otworzyć, znajdzie się właśnie w naszym regionie – mówi Marcin Stańko, dyrektor operacyjny Pepco na region Europy Środkowej i Wschodniej.
