PepsiCo zgodnie z oczekiwaniami

RAV,BLOOMBERG
opublikowano: 23-07-2009, 00:00

Drugi pod względem wielkości producent napojów na świecie zanotował spadek kwartalnych zysków. To skutek zaciskania pasa przez konsumentów, którzy wybierali tańsze napoje oferowane przez firmę. Na czysto gigant dowodzony przez Indrę Nooyi zarobił 1,66 mld USD, czyli 1,06 USD na akcję wobec 1,7 mld USD przed rokiem. Po wyłączeniu pewnych pozycji zysk sięgnął 1,02 USD na akcję. Analitycy spodziewali się 1 USD. Przychody ze sprzedaży zmniejszyły się o 3,2 proc., do 10,6 mld USD. Analitycy spodziewali się 10,9 mld USD. Coca Cola, największy rywal PepsiCo, zarobiła w II kwartale 2,04 mld USD.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: RAV,BLOOMBERG

Polecane